lördag 2 augusti 2008

Tänk Jag har hittat hit igen!

Hej alla mina vänner!

Mans skulle kunna tro att jag har gått i ide men så är det inte. Fallet som är att jag varken har haft lust eller tid att blogga. Skall försöka ändra på det. Men jag gör som Orsa kompani lovar inget bestämt.

Här om dagen så skulle jag göra ordning lite bilder som jag tog på Clasic Car Week som har gått av stapeln denna vecka som har varit. Men jag har lyckats fixa datorn så att alt knappen inte funkar lite svårt att använda knappen men vi har ett annat tangentbord som är utlånat förhoppningsvis så kommer det hem snart så jag får göra ordning lite bilder. Har även varit i härjedalen och hälsat på min lillebror som fyllde nyligen 33 (oj vad han har blivit gammal) Själv har jag passerat "kärring strecket"

Jag säger som det har sagts hela denna vecka Puts och Krom

1 kommentar:

Göran sa...

Tänkas sig att du har vaknat igen, men nu har du ett tangentbord till datorn så bilderna kan fixas :-)
Inget kaffe på det hoppas jag :-)
I och för sig lättare att byta ut tangentbordet än bärbara datorn.