lördag 28 februari 2009

Ännu en resa till ända;-)

Kom hem igår efter en super kul kryssning med en massa roligt folk. Så har jag träffat och bivit ett stort fan av Sveriges Värsta bilförare Patrik vilken go kille. Måste få berätta om en lite episod som hände på båten.

Första träffen med Patrik skedde i en utav alla trappor på Färjan. JAg bad om hans autograf och till svar får jag att den får du sedan (och det har jag fått med råge hela 6 ggr pga att jag hade tappat bort två stycken dessa två skrevs på två selmor. sedan fick jag två på armen) och när jag är nästan uppe kommer det tre killar i 17:års ålder och skriker "kolla där är den där idioten som inte kan köra bil" Vad händer jo jag rusar upp sista biten och Bröstar upp mig och spänner ögonen i dem och säger med min myndigaste stämma "Säger man så ?????" svaret jag fick var ett "Förlåt" Oj vad de skämdes. Man behandlar inte folk och fä på detta sätt.

Nog för denna gång Puss och kram skall försöka bättra mig.

Inga kommentarer: